مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

ا می گیرد و یا اینکه چه چیزی از رقبای شما می گیرد؟ اصل و ماهیت رضایت مندی مشتری در این نهفته است و همین اصل است که تجارت شما را از بقیه چیزها متمایز می سازد. هر چه رضایت مندی بیشتر باشدموفقیت و سود شما نیز بیشتر خواهد بود.

9197685104
 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره

معلم اصول و فنون مذاکره

استاد  اصول و فنون مذاکره

سخنران  اصول  و فنون مذاکرات تجاری و مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی 

9197685104

behzadabbasi.ir


یکی از عوامل ضروری برای داشتن کسب و کار نمونه و برتر، بازاریابی در سطح جهانی است. اساسا برای انجام این کار باید بدانید که:


وجود وسایل ارتباطی یک روش راهبردی است که می تواند باعث شود که بخش خدمات به مشتریان در شرکت شما بیشتر پذیرای نظرات مشتریان باشد و شما را قادر می سازد که با مشتریان تان ارتباط داشته باشید تا از نظرات آن ها مطلع شوید. این عامل باعث می شود که بازاریابی تان در حد جهانی باشد. در این جا پنج راه اصلی برای رسیدن به این مهم ارائه می گردد.


1.همیشه در دسترس باشید. کار شما این است که وقتی مشتری به شما نیاز دارد در خدمت مشتری باشید. در دنیای بدون توقف امروز، باید پاسخگوی نیازها و توقعات مشتری های خود باشید. با کمک کردن به مشتری که به اطلاعات موردنیازش دسترسی داشته باشد، کمک های لازم را بدست آورد و نظرات خود را با دیگران در میان بگذارد و هر زمان که به این اطلاعات نیاز داشت، از طریق رسانه های مختلفی از جمله فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس و کانال های ارتباطی دیگر بتواند به آن ها دسترسی پیدا کند. روزانه مدتی را صرف بازبینی رسانه های ارتباطی تان بکنید و یا این کار را به کارکنان خود محول نمایید. با این کار اطلاعات ارزشمندی را درباره خریداران و مشتریان بدست خواهید آورد.


2.پاسخ تان سریع و معنادار باشد. امروزه همه چیز سریع است. مشتریان انتظار تعاملات سریعی دارند. یک پاسخ سریع فقط زمانی ارزشمند است که شما به طور کامل سوالات، نیازها و اهداف مشتری ها را متوجه شده باشید. شما سال ها وقت صرف کرده اید که این رقابت را بیاموزید و از رقبایتان پیشی بگیرید، الان وقت آن است که مشتریان تان را بشناسید و زمانی که به کمک شما نیاز دارند به روشی معنادار پاسخ دهید.


3.به اهداف مشتریان خود پی ببریدو کمک کنید تا درست و آگاهانه تصمیم بگیرند. راه های ارتباطی که در بالا ذکر شد این فرصت را فراهم می سازد تا از مشتریان تان سوال کنید که دقیقا چه کالا یا خدماتی مدنظرشان است. در این رویکرد مشورتی برای بازاریابی شما در واقع این پیام را به مشتری می رسانید که "ما به نظر شما گوش می دهیم و می خواهیم ارتباط بلندمدت با شما برقرار نماییم". وقتی شما به درستی متوجه نیازهای متوجه نیازهای مشتریان شوید، می توانید کار بزرگی انجام دهید که حاصل آن دست دادن احساس راحتی و مهم بودن می باشد. مشتری در این حالت احساس می کند که از سوی شما مورد استقبال قرار گرفته است.


4.با مشتریان مشارکت کنید. در واقع شما فقط در حال انجام فروش یک کالا نیستید بلکه شما به همراه مشتری در حال انجام کاری مشارکتی هستید. امروزه کسب و کاری موفق است که بیشتر مشارکتی است و این مشارکت ارزشی را به کار شما اضافه می کند که به مشتریان تان کمک می کند تا اهداف و نیازهایشان را به درستی تشخیص دهند. شما باید کالا و خدمات را مناسب با خواست مشتری بسازید و این کار تنها با بازاریابی درست عملی خواهد شد.


5.ارتباط فردی را به روش های کسب و کارتان اضافه کنید. شما به احتمال زیاد جزئیات مربوط به روزهای اول شکل گیری شرکت تان را به خاطر می آورید، از جمله چهره اولین مشتریان تان را احتمالا در ذهن دارید. آیا چهره مشتریان فعلی تان همانطور فراموش نشدنی است؟ روابط شخصی اکنون باعث می شود که معاملات و کارهای عادی و همیشگی تان بهتر انجام شود. با استفاده از راهکار حساب شده رسانه های ارتباطی، شما بین مشتریان تان مشهورتر و شناخته شده تر می گردید. بدین وسیله شما موقعیتی بدست می آورید که می توانید از مشتریان سوال بپرسید و اطلاعات کسب کنید و فراتر از یک شریک پیش بروید و با این ارتباطات شخصی باعث می شود که مشتریان تان کاملا هوادار شما باشند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی