ده مورد از ابزارهای آفلاین بازاریابی مدرس بازاریابی استاد بازاریابی سخنران بازاریابی
ده مورد از ابزارهای آفلاین بازاریابی
ده مورد از ابزارهای آف
9197685104
بهزاد حسین عباسی
مدرس اصول و فنون مذاکره
معلم اصول و فنون مذاکره
استاد اصول و فنون مذاکره
سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری و مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری
مدرس بازاریابی
معلم بازاریابی
مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن
مدرس مدیریت ارتباط با مشتری
هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی
9197685104
behzadabbasi.ir
لاین بازاریابی که می توانید برای افزایش ترافیک وب سایت جدیدتان از آن ها استفاده کنید
1.مکاتبات
از ذکر شدن نام وب سایت تان در تمام مکاتبات خود اطمینان حاصل کنید. اگر خودتان ورق های مکاتبات را درست می کنید و وب سایت جدیدی نیز راه اندازی کرده اید، فراموش نکنید که نام وب سایت خود را در سرصفحه ذکر کنید. اگر از ورق های چاپی استفاده می کنید حتما پیش از تجدید چاپ، نام وب سایت خود را در آن اضافه کنید.
2.بسته بندی
اگر یک خرده فروش هستید، همیشه نام وب سایت خود را روی بسته بندی محصولات ذکر کنید. خریدارن قدیمی که از فروشگاه شما خرید می کنند شاید از وجود وب سایت شما آگاه نباشند. هنگامی که کالایی را ارسال می کنید از برچسب هایی که نام وب سایت تان در آن ذکر شده، استفاده کنید.
3.کارت های شرکت
مطمئن شوید که کارت شرکت در تمام محموله ها گذاشته شده باشد، سعی کنید به تمام کسانی که با آن ها ملاقات می کنید کارتی از شرکت تان را بدهید. اگر به تازگی وب سایت خود را راه اندازی کرده اید و کارت های قدیمی تان فاقد آدرس اینترنتی وب سایت شماست در این صورت مطمئنا تهیه کارت هایی جدید با ذکر آدرس وب سایت، کاری مفید و ارزشمند خواهد بود. نکته مهم این است که هیچ گاه نباید نام سایت را به صورت دستی یا به وسیله برچسب روی کارت های قدیمی خود اضافه کنید زیرا این کار غیر حرفه ای به نظر می رسد. کارت های جدیدتان را به تمام مشتریان خود بدهید و هرگاه آن ها را دیدید از آن ها بخواهید که کارت های قدیمی شرکت شما دور بیاندازند.
4.ابزار تبلیغ چاپی
استفاده از ابزاری مانند تبلیغات در روزنامه و مجله، پست کردن بروشورها و تبلیغات راهی مناسب برای ترویج وب سایت تان خواهد بود ولو آنکه تجارت شما پایدار باشد. حالا که شما وب سایت خود را راه اندازی کرده اید، زمان آن است که از ذکر برجسته و واضح نام سایت خود در این ابزار تبلیغی اطمینان حاصل کنید. خریداران را به وسیله کدهای تخفیف برای خرید آنلاین به استفاده از وب سایت ترغیب نمایید، خریداران خود را از وجود چنین کوپن های تخفیفی آگاه سازید. هیچ چیز مثل یک تخفیف نمی تواند به سرعت خریداران را به سوی سایت شما جذب کند.
5.ارائه ها/جزوات
اگر شما برای کارتان جلسه های ارائه تشکیل می دهید، به یاد داشته باشید در تمام صفحات جزوه های سمینار و ارائه خود آدرس وب سایت را بیاورید. این کار باعث تقویت عنوان تجاری شما و آدرس وب سایت تان خواهد شد.
6.ابزار تبلیغات چندرسانه ای
این ابزار همچنان به عنوان عامل موثری در تبلیغات چندرسانه ای مطرح می باشند. به دلیل اینکه آن ها مدت زیادی قابل قابل استفاده هستند، می توانید آدرس وب سایت تان، لوگو و نام شرکت را به آن ها اضافه کنید با این کار ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد.
7.ثبت یک مقاله
با روزنامه محلی، مجله ها و نشریات فعال در حوزه خودتان تماس بگیرید و از آن ها بخواهید که یک مقاله برای شما ثبت کنند. اگر کسب و کار نوپایی هستید، بیشتر روزنامه های محلی، قسمتی را برای این مشاغل تازه کار به صورت رایگان در نظر می گیرند. روزنامه ها، نشریات و مجله ها معمولا به دنبال مقالات رایگانی هستند که اطلاعات مفید و جذابی برای خوانندگان ارائه می کنند. از ذکر نام وب سایت در مقاله خود اطمینان حاصل کنید.
8.ظاهر خودرو
اگر شرکت شما وسیله حمل و نقل و خودرو استفاده می کند، آدرس وب سایت شرکت را روی آن ها ذکر کنید. سعی کنید از فونت متناسب و با قابلیت خوانده شدن آسان استفاده کنید زیرا این کار باعث می شود که متن شما از فاصله دور نیز به راحتی خوانده شود.
9.درخواست های همکاری
هرگاه به دنبال استخدام کارمندان جدید هستید، حتما به خاطر داشته باشید که آدرس وب سایت را در آگهی استخدامی ذکر نمایید.
10.لباس های فرم
به منظور تقویت وب سایت تان سعی کنید بر روی تمام لباس های فرم کارمندان تان آدرس وب سایت شرکت را ذکر کنید.