مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره



قبل از به کارگیری این روش ها، اولین قانون این است که این روش ها نقطه آغازی هستند برای کمک به شما تا در اولین تلاش خود برای ایجاد صفحه فرودتان، بهترین صفحه ممکن را بسازید. سپس باید صفحه فرودتان را مورد آزمایش قرار دهید و اجازه دهید تا مشتریان مشخص نمایند که آیا صفحه فرودتان برای همان منظوری که طراحی شده، عملکرد خوبی دارد یا نه (به عبارت دیگر میزان مشتریان واقعی شما که اقدام به خرید از شما می کنند، نشان خواهد داد که آیا صفحه فرودتان خوب طراحی شده یا نه).

9197685104
 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره

معلم اصول و فنون مذاکره

استاد  اصول و فنون مذاکره

سخنران  اصول  و فنون مذاکرات تجاری و مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی 

9197685104

behzadabbasi.ir


شما می توانید از یک فهرست بازبینی (مانند فهرستی که در زیر آورده شده) استفاده نمایید و صفحه فرودتان را مورد ارزیابی قرار دهید و همچنین می توانید فهرستی از آنچه که باید انجام دهید، تهیه کنید و به فهرست بازبینی خود اضافه نمایید.


علاوه بر توصیه ها و راهنمایی های داده شده، در اینجا چند قاعده و اصل تجربی ذکر می گردد که می توانید برای ایجاد صفحه فرودتان به کار ببرید:


21 توصیه برای ایجاد سریع یک " صفحه فرود "


اطمینان حاصل کنید که عنوان اصلی صفحه فرودتان مطابق و مناسب با تبلیغاتتان می باشد.

قسمت call to action را در اندازه بزرگ طراحی نمایید تا کاملا قابل رویت باشد و آن را در قسمتی از صفحه قرار دهید که برای مشاهده آن به اسکرول کردن نیازی نباشد Call to action . قسمتی در صفحه فرود است که به بازدیدکنندگان دستورالعمل هایی می دهد مثلا اینکه برای خرید کالا و یا مشاهده کاتالوگ ها باید کدام قسمت را کلیک نمایند.

از علائم و نشانه هایی استفاده کنید که توجه بازدیدکننده را به سمت “call to action”جلب نمایید، مثلا از علامت فلش استفاده کنید و یا از تصاویری استفاده کنید که در آن افراد با نگاه کردن و یا اشاره به قسمت “call to action” بازدید کننده صفحه را ترغیب می نمایند که آن قسمت را کلیک نماید.

برای فرم های صفحه فرود های lead Generationقسمت“call to action” در قسمتی از صفحه قرار می گیرد که برای دیده شدن به اسکرول کردن نیاز دارد (مثلا به دلیل طولانی بودن فرم). بنابراین از علائمی استفاده کنید تا توجه بازدیدکننده را به پایین صفحه جلب نمایید.

صفحه فرود باید برای یک هدف خاص طراحی شده باشد و برای انتقال یک پیام به کار گرفته شود.

هماهنگی: تمام عناصر صفحه باید با هدف و موضوع آن همسو باشند و به یک هدف واحد اشاره داشته باشند.

محصولات و خدمات تان را در حال استفاده شدن، در صفحه تان نمایش دهید.

از ویدئوهایی برای این منظور استفاده کنید. ثابت شده است که این روش تا %80 میزان خریداران واقعی شما را افزایش می دهد.

محتوای صفحه فرودتان را ویرایش کنید و قسمت های غیر ضروری آن را حذف نمایید. مطالب صفحه تان مختصر و کوتاه باشد.

گفته ها و نوشته های افرادی را که قبلا از محصولات شما استفاده کرده اند و از آن رضایت کامل داشته اند، در صفحه فرودتان بگنجانید.

با نشان دادن جایگاه اجتماعی خودتان و اینکه محصولات تان مورد قبول خیلی از افراد بوده است بازدیدکننده را ترغیب به خرید نمایید.

ایده های جدید را امتحان کنید. تغییراتی را در صفحه فرودتان ایجاد نمایید و ببینید کدام یک از آنها بهتر عمل می کند و بیشتر مورد توجه بازدید کننده قرار می گیرد.

محصولات و خدمات تان را برای مدت کوتاهی به طور رایگان ارائه دهید. روش " امتحان کردن کالا وخدمات قبل از خرید کردن " یک روش پذیرفته شده و مورد انتظار است.

با ارائه گارانتی، خطر از دست دادن مشتریان خود را کاهش داده و یا از میان بردارید.

با استفاده از آیکون های سایت های معروف و شناخته شده در صفحه فرودتان، با ارتباطی که با این سایت ها پیدا می کنید اعتماد مشتریان را به محصولات تان بیشتر نمایید.

سعی کنید نوشته های صفحه تان را با استفاده از bullet points ساده تر و خلاصه تر نمایید. شکل هایی مانند مربع و دایره و یا خط تیره که اول نوشته ها آورده می شوند و سپس مطالب به صورت خلاصه و فهرست وار نوشته می شوند.

اگر شما کتاب می فروشید و یا از طریق صفحه “lead Generation” برای فروش یک کتاب الکترونیک، تبلیغات انجام می دهید، پیش نمایشی از کتاب تان در صفحه فرودتان داشته باشید تا اعتماد مشتری به شما بیشتر شود. با پیش نمایش کتاب تان نشان دهید که به محصولات تان می بالید.

ترافیک سایت تان را چند بخش نمایید. ترافیکPPC، ایمیل، رسانه های اجتماعی، تبلیغات organic و بنرهای تبلیغاتی تان را به صفحه فرودهای جداگانه بفرستید تا اینکه پیام هر صفحه با هدف تبلیغاتی تان مطابقت بیشتری داشته باشد و بتوانید ترافیک هر بخش را به طور جداگانه بسنجید و ببینید کدام مسیر تبلیغاتی عملکرد بهتری دارد.

تبلیغات خود را برحسب گروه های مختلف مصرف کننده ها، چند قسمت نمایید مثلا در ایمیل های تبلیغاتی خود، لیست محصولات بهداشتی مربوط به آقایان را برای خانم ها نفرستید.

شماره تلفن خود را در صفحه فرود تان قرار دهید تا کاربران بدانند که شما یک شخصیت واقعی هستید و می توانند شخصا با شما ارتباط داشته باشند.

در آخر اینکه، ترافیک سایت تان را به صفحه اصلی تان نفرستید. از صفحه فرود استفاده کنید!

  • مدرس فروش مدرس بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی